sobota, 1 lipca 2017

GARNIER MINERAL PROTECTION 5 - ANTYPERSPIRANT





Hej, hej, hej!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić mojego nowego faworyta jeśli chodzi o antyperspiranty w spray'u, a mianowicie dezodorant firmy Garnier, mineral protection 5. 

"Antyperspirant Garnier 48h z Mineralite - minerałem o właściwościach ultraabsorbcyjnych, 48h nieprzerwanej ochrony przed wilgocią, skóra, która oddycha. Bez alkoholu. bez parabenów. Testowany dermatologicznie. Optymalna tolerancja dla skóry."


Opakowanie: Standardowe, pewnie trzyma się w dłoni, natomiast szata graficzna produktu jest estetyczna i przykuwa uwagę. I jest coś jeszcze! Z tyłu na górze opakowania znajduje się mała blokada, dzięki której możemy zapobiec samoistnemu wydostawania się zapachu. Świetny pomysł, szczególnie dla mam, bo tylko one wiedzą, jak to dzieciaczki uwielbiają bawić się różnymi  przedmiotami, a najciekawsze są właśnie kosmetyki :) Bez obaw też możemy wrzucić antyperspirant do torebki, bo mamy pewność, że nic nie wyleci.

Zapach: Nie do końca wydaje mi się, że to jest zapach kwiatów, jest dosyć intensywny, szczególnie podczas rozpylania, aczkolwiek uważam że jest przyjemny.
Cena: 13,49 zł
Dostępność: Rossmann
Efekt: Tak, jak już wspomniałam na początku, jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Neutralizuje brzydki zapach, odświeża, przy czym porównując do większości antyperspirantów- nie zostawia białych śladów na ubraniu i szybko schnie. Zapach unosi się długo, mimo iż nie jest to typowo kwiatowy, jak zapewnia producent, jest naprawdę przyjemny. Na co jeszcze zwróciłam uwagę? Na fakt, iż nie podrażnia po goleniu, co też jest atutem nielicznych produktów, i za to wielki plus. Jeśli chodzi o mnie, nie testowałam jego działania przez całe 48 godzin, ale około 8 godzin produkt spełnia swoje zadanie i zapach się utrzymuje.



Czy kupię go następnym razem: Jestem na tak, aczkolwiek z ciekawości sprawdzę jeszcze jego różowego kolegę. 


Mieliście styczność z tym antyperspirantem? I jak wrażenia? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz